גלית חזק

היא סופרת ילדים ("בדרך לשלולית": ידיעות אחרונות, "לטל לא קל", "יונית וסודות הדי אן איי", "שגיא ותאונת הסקי": יסוד) ומפתחת תוכניות לימוד. בוגרת החוג לפסיכולוגיה וחינוך באוניברסיטת ת"א. אמא לשלושה. גרה שנים רבות בניו יורק, שם גם צמח הרעיון לסדרה.
"הכול התחיל כאשר בני הבכור עלה לכיתה א' בבית ספר יהודי בניו יורק והחל ללמוד לקרוא. הוא היה מגיע הביתה עם ספרונים קטנים ומקסימים באנגלית לתרגול הקריאה, ומנגד - בעברית, עם דפים מצולמים מחוברת עבודה, ועליהם טקסטים, אמנם מדורגים, אך חסרי אלמנט סיפורי. כסופרת ילדים, אשר תמיד מחפשת עניין ומשמעות בטקסט, החומרים הללו צרמו לי. מחשבה מהפכנית החלה לדגדג בראשי. למה שלא אנסה לכתוב בעברית טקסטים סיפוריים מדורגים? אז התחלתי. שיחקתי עם המילים ממש כמו שמשחקים בפלסטלינה. זה היה "אתגר סופרים" אמיתי. אט-אט, בעזרתה ובהכוונתה הדידקטית של ענת שפר, הפרויקט החל לקרום עור וגידים. והנה היום, בחלוף השנים, כשמאחורי שעות אינסופיות של עבודה, עם שותפים מדהימים בעלי חזון שנרתמו למשימה - אתם מוזמנים ליהנות מהתוצאה!"


ענת שפר

היא אמא לשלושה, מורה להוראה מתקנת, מאבחנת דידקטית ומאמנת אישית. בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני בלקויות למידה מאוניברסיטת Columbia, ניו-יורק. בעלת ניסיון עשיר בתחום הוראת הקריאה והכתיבה.
"הרבה שנים אני מלמדת ילדים לקרוא ומרגישה שחשוב שילד יחזיק ספר ביד מהשלב הראשון של לימוד הקריאה, כדי שייהנה מחוויית קריאה אמיתית. כשגלית הגיעה מארצות הברית עם הרעיון לסדרה, הבנתי שזה מה שהיה חסר לי כאן בארץ. הורים רבים שואלים אותי למה הילד שלהם לא קורא ספרים, ואני מסבירה שחשוב להתאים את הספר ליכולת הקריאה של הילד. הספרים יוצאים לאור בדיוק כאשר בני עולה לכתה א', ואני שמחה כל כך שהוא וחבריו ייהנו ברכישת הקריאה מחוויה עשירה שהותאמה במיוחד בשבילם."


שחר קובר

יליד 1979, הוא מאייר בוגר המסלול לאיור במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר. שחר מאייר לגדולים ולקטנים, בעיתונים, במגזינים ובספרים בארץ ובעולם. עד היום אייר מעל 20 ספרי ילדים.
שחר מתגורר בטבעון עם אשתו, שני בניו, חתול וכלבה.


ד"ר מאירה איזנהמר

עוסקת בתחום הקריאה ובכל הנלווה אליה. בעבר לימדה קריאה וכתיבה בהקשר של שפה וידע בבית הספר היסודי ובמכללה, ולאחר מכן פיתחה תוכניות הדרכה בתחומים אלה במערכת החינוך הארצית. כחברת צוות בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן, היא עוסקת במחקר ובהוראה בתחומי אוריינות במגמה לחינוך מיוחד ובחוג להכשרת מורים. בעבר ניהלה את תוכנית הסטאז' וליוותה מורים חדשים עם כניסתם להוראה, וכיום ממשיכה בפיתוח תוכניות הכשרה למורים כמנהלת היחידה לסימולציה בבית הספר לחינוך.
"אני רואה בקריאה וכתיבה את המפתחות העיקריים שאתם כהורים יכולים לתת לילדכם, ובטוחה כי הספרונים שלפניכם יסייעו בידכם לקדם את אהבת הקריאה והקריאה עצמה של ילדכם."